Linkbuilding – budování zpětných odkazů

Hledáte řešení, které zviditelní vaše webové stránky na internetu a zvýší jejich návštěvnost? Odpovědí je v prvé řadě kvalitní obsah a třeba také linkbuilding. Budování zpětných odkazů je totiž důležitou součástí optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO), bez které se úspěšný web jednoduše neobejde. 

Proč vůbec dělat linkbuilding?

Budování odkazů je rozmanitý „koktejl“ činností, které mají jediný cíl – zviditelnit vaše stránky na internetu a usnadnit jejich dohledatelnost v přirozených (neplacených) výsledcích vyhledávání. Pokud totiž bude váš web na internetu a ve vyhledávání dobře vidět, zvýší se i jeho návštěvnost a s největší pravděpodobností získáte také nové zákazníky.

 Jaké aktivity patří do linkbuildingu?

  • Využívání sociálních sítí a sdílení obsahu
  • Umísťování odkazů na relevantní weby
  • Komunikování s okolím skrze profesionální PR články, diskuze a blogy
  • Tvorba podpůrných webů (mikrostránky)
  • Získávání kvalitních odkazů
  • Tvorba vyváženého a atraktivního odkazového profilu

Řešením je dlouhodobý linkbuilding, nikoliv alchymie

Alchymie kombinovala celou řadu lidského vědění, avšak postavena byla především na principu pokus – omyl. V případě linkbuildingu však není možné spoléhat na pouhé štěstí. Jen díky promyšlené a dlouhodobé souhře mnoha aktivit dokážete vaše stránky posunout na lepší pozice a předstihnout tak svou konkurenci. Na začátku všeho stojí komplexní linkbuildingová strategie, která vám pomůže aktivity spojené s budováním odkazů nastavit správným směrem.

Duplicitnímu obsahu a spamování definitivně odzvonilo

Díky aktualizacím vyhledávacích algoritmů a stále se zvyšující konkurenci se linkbuilding stal složitým procesem, který vyžaduje komplexní znalosti copywritingu, optimalizace pro vyhledávače, architektury webových stránek a  a dalších oblastí online marketingu. Zapomeňte na bezmyšlenkové umisťování odkazů a spíše než na kvantitu se zaměřte na kvalitu a zajímavý, nejlépe unikátní obsah. Pouze propracovaný link building může uspět – a s ním i vaše webové stránky. Troufnete si?

Ne? Nevadí, rádi pomůžeme. Online jsme již více jak 10 let, čerpáme z dlouhodobých zkušeností s projekty menších i větších klientů a z detailní znalosti online prostředí. Kromě webdesignu a komplexního on-line marketingu nabízíme i jednotlivé služby jako je právě link building.

V případě, že to s online marketingovými aktivitami na internetu myslíte vážně, je třeba začít od webových stránek. Nabízíme vám pomocnou ruku – komplexní přístup k linkbuildingu založený na znalosti oblasti podnikání, zvládnutých link buildingových technikách, reálných datech, aktuálních trendech a požadavcích předních vyhledávačů.

Linkbuilding jednoduše umíme.

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě se staly velice silným marketingovým médiem, bez kterého je váš úspěch na internetu značně nejistý. Zvláště, pokud děláte B2C. Firemní profil a reklama na sociálních sítích se staly samozřejmostí a novou generací zákazníků jsou více méně očekávány. Jak je na tom vaše firma?

Sociální sítě, síla sdílení a zpětných odkazů

Kvalitní firemní profil společně s pravidelně aktualizovaným a zajímavým obsahem je základem pro úspěšné šíření reklamního sdělení mezi uživateli. Atraktivní profil dokáže získat fanoušky (Facebook) a followery (Twitter), kteří budou mezi své přátele na sociálních sítích dále přenášet sdělení, které nabídnete ke sdílení.

Síla sociálních sítí tkví především v rychlém šíření informací skrze uživateli vytvořené sítě kontaktů. Máte-li nějakou firemní novinku, nebo se ve vašem oboru děje něco zajímavého, určitě si to nenechte pro sebe. Sdílejte a to okamžitě!

Pokud budou vámi uveřejněné informace opravdu zajímavé, lidé si o nich rádi řeknou a umístí zmínku na svůj profil. Co to znamená pro vás? Tu nejkvalitnější možnou referenci (každá lidská reference šířená slovně nebo skrze sociální sítě je nejlepší reklamou) a kvalitní zpětný odkaz vedoucí na vaše stránky. Ten představuje jednoduchou cestu, jak se mohou uživatelé dostat na vaše stránky.

Vložte svůj čas do tvorby profilu na sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+. Pokud si dáte záležet, určitě nepůjde o špatnou investici. Sociální sítě totiž mají jako marketingový komunikační kanál obrovskou sílu a umí významně ovlivnit, jak bude veřejnost vaši firmu vnímat. Jak ale má být reklama na sociálních sítích, aby dobře působila na lidi a ti značku spojovali s úspěchem, odborníky v oboru a spolehlivostí?

Školení pro efektivní kampaně na sociálních sítích

Domníváme se, že právě vy, majitelé a zaměstnanci firem nejlépe znáte své pracovní prostředí a dokážete nejlépe informovat o aktualitách z oboru. Rádi vám ale ukážeme cestu, jak efektivně komunikovat a inzerovat na sociálních sítích.

Reklamu na sociálních sítích vnímáme jako silný marketingový nástroj pro komunikaci s uživateli. Od vašeho fanouška na sociálních sítích je totiž jen malý krok k novému zákazníkovi. Pro širokou veřejnost proto pravidelně pořádáme školení online marketingu se zaměřením na komunikaci a reklamu na Facebooku.

Na školení se naučíte například

  • Správně založit firemní profil na Facebooku
  • Pravidlům moderní komunikace na sociálních sítích
  • Spravovat vaši FB stránku
  • Vyhodnotit úspěšnost vaší komunikace
  • Co má a nemá smysl komunikovat

Zajímají vás školení? Podívejte se na naši nabídku aktuálních školení online marketingu.