Analýza klíčových slov

Úkolem analýzy KW neboli klíčových slov je zjistit, na co se máte v online marketingu zaměřit. Tedy na jaká slova a fráze. Analýza klíčových slov vám objasní, co lidé na internetu hledají v souvislosti s vaším oborem. Navrhne také, jak a kde byste měli tato vytestovaná klíčová slova používat.

Mám analýzu klíčových slov a co s ní?

Použití výsledků analýzy je široké. Klíčová slova můžete použít: 

  • Je dobré zohlednit vytestovaná klíčová slova při návrhu struktury, neboli informační architektury webu
  • Při tvorbě URL cílových stránek
  • V nadpisech H1 i nižších úrovních
  • V titulcích stránek
  • Pro tvorbu metadescription
  • V textovém obsahu webu při copywritingu
  • Na titulcích obrázků
  • V alternativních popiscích obrázků
  • Při budování zpětných odkazů
  • Na sociálních sítích
  • Při brand buildingu neboli budování značky
  • Mimo internet na tištěných médiích
  • A mnoha dalšími způsoby