Nákup zpětných odkazů

K získání kvalitního odkazového profilu, který bude v očích vyhledávačů dobře hodnocen, může (kromě výměny zpětných odkazů) přispět i na první pohled velmi nebezpečná technika, nákup odkazů.

Proč je nákup zpětných odkazů ožehavé téma?

Je to prosté. Vyhledávače (Google, Seznam a další) se snaží zabránit manipulaci s Rankem stránek, kterou nákup zpětných odkazů je. Jde však o rozšířenou techniku, která v provedení profesionálů může sklidit ovoce.

Při nákupu odkazů byste měli mít na paměti, že

  • Bezhlavý nákup, nemá smysl
  • Stránky s větším množstvím odkazů vám spíše uškodí
  • Masový nákup je očividný a také penalizovaný
  • Nejcennější koupený odkaz vede z tématicky i obsahově příbuzné stránky
  • Neodkazujte pouze na jednu stránku
  • Odhalení masivního nákupu odkazů znamená citelný postih webu

Kvalitní zpětné odkazy a jejich nákup

Nákup zpětných odkazů je možné provádět dvěma základními způsoby. První je nákup přímo od majitelů webových stránek, na kterých chceme odkaz umístit. Druhým způsobem je nákup zpětných odkazů na burzách. Který z nich si vyberete?

My preferujeme individuální dohody s majiteli cílového webu, i když se jedná o časově i finančně náročnější způsob. Tak jako tak nákup odkazů vyžaduje jistou dávku vyjednávacích schopností a orientaci v problematice linkbuildingu a tvorby linkbuildingové strategie. Jedině tak zajistíte, že nakoupíte pouze kvalitní zpětné odkazy. Nejste si s nákupem jisti? Pak nás neváhejte kontaktovat.